Thursday 21 April 2011

ASIAN SENSATION CUTE BOYZ

hye sume readers...
entry kali neyh maw kenalkan beberapa "cute boyz"...  
sesuai cgt ngan musim k-pop...
pada boyz kt luar sana tue jangan jelez...



mempersona dan memukau.tiba2 dari aty teros mencair...
ahhhhhhh!!!
itulah magik yang ada pada aktor2 Korea dan Jepun...
pakej wajah mereka yang "super cute" berserta bakat lakonan yang mantap, filem dan drama dari 2 negara asia neyh teros mendapat sambutan di seluruh negara..
neyh serba sedikit profil yang daku dpt..
enjoys!!!!



LEE HONGKI

lahir:2 Mac 1990
tinggi/berat:175cm/60kg
darah:AB

Magic Kid Masuri merupakan drama lakonan pertama lakonan Hongki sewaktu usia 12 tahun...selaen aktor, dye juga seorang pemuzik dan salah seorang ahli band F.T Island. Hongki pernah mendapat anugerah New Star Award di SBS Drama Award 2009 hasil lakonannye dalam drama You're Beautiful memegang watak Jeremy..gara2 drama tue juga , ada peminat menyangka Hongki benar2 menyertai band baru iaitu A.N.JELL..

HONGKI



JANG GEUNSEOK

lahir: 4 Ogos 1987
tinggi/berat:182cm/66kg
darah:A

Geunseok mula berlakon sejak umur 11 tahun dan terkenal menerusi drama Hong Gil Dong. .namanya terus melonjak naek selepas berlakon dalam drama You're Beautiful..bakat lakonan Geunseok diiktiraf berdasarkan pelbagai anugerah yang diterima antaranya Best Actor di Seoul Drama Festival 2008, Top Ten Star Award dan Neitzen Highest Popularity Award ..dye juga pernah meraih gelaran 100 Charming Guys Who Are Single dari Mnet..suka makanan serba pedas dan selalu berpegang pada moto "Nothing is Impossible"







JANG GEUNSEOK






IKUTA TOMA

lahir:7 Oktober 1984
tinggi/berat:176cm/58kg
darah:A

Toma mula terjun ke dunia hiburan sejah usia 11 tahun..waktu e2 ibunya mengajak Toma menyertai uji bakat yang dijalankan Johnny's Entertainment ..namanya makin menyerlah setelah berlakon dalam drama Honey & Clover dan Hanazakari no Kimitachie..dye juga pernah menerima anugerah Best Supporting Actor serta giat berlakon di pentas teater..Toma sudah menjayakan 19 pertunjukan teater dan 21 buah drama ..




IKUTA TOMA



itu saja..

adiosss...

0 kasik cakap!!:

Post a Comment